onsdag, september 17, 2008

I'm with cupid

Jag fick en mugg för några år sedan utav min syster. Det är en väldigt fin mugg med Simpsons på.

I alla fall, jag dricker just nu en "Varma koppen". Just den här smakar kyckling. Det finns ju dom som avgudar Varma koppen men så är inte fallet hos mig. Dessutom är jag rädd för allt som heter konserveringsmedel och E220. Det är dåliga grejer, och så klart helt uppenbart att Varma koppen innehåller nåt sånt där skit.
Det smakar inte ens gott. Kanske lite godare än vad te gör, men det bästa är ju att man blir varm.
Sen så kom jag på att jag ska fråga min älskling en sak också. Jag låg nämligen och funderade lite när jag vaknade i morse.
Jag kan säga att jag hade tårar (inte tårta som mina fingrar ville skriva) i hela ansiktet.
Jag hade drömt att det kommit en stor sjöorm hit och militären var ute och åkte med sina båtar. Jag letade efter T och sprang runt som en dåre, och alla militärer siktade på mig för jag såg så misstänkt ut. Men till slut hittade jag T. Han hade tagit på sig sina militärkläder och skulle precis anmäla sig. Jag bara skrek, för jag ville ju inte att han skulle dö.

Det hela kan ha haft något med att jag, precis innan jag gick och lade mig igårkväll läste en text om en sjöorm som Jan-Ove Sundberg hade skrivit inne på GUST-hemsidan.

Inga kommentarer: